woensdag 17 oktober 2007

hehe

Eindelijk weer eens een bericht. Ik ben druk geweest de laatste tijd met het schrijven van een onderzoeksvoorstel voor de heren Ankersmit en Tollebeek, en heb een paar daagjes in een heerlijk zonnig Parijs doorgebracht. Ondanks die zon ben ik snipverkouden teruggekomen trouwens.

Door deze onmenselijke drukte kon ik natuurlijk geen berichten meer op mijn weblog zetten. Maar nu heb ik door een slimme actie van mijn huisgenoten tijd over. Ik hoef namelijk niet meer af te wassen, dat doet de 'schacht'. Dat is niet een of andere ingenieuze Belgische afwasmachine zoals ik eerst dacht, maar een nog 'ongedoopte' eerstejaars die je kunt kopen. Voor 32 euro is er nu zo'n schacht van medicijnen aangekocht die voor twee weken de afwas komt doen en zelfs gaat koken. Na die twee weken is het feestje dan weer afgelopen en wordt de schacht in kwestie gedoopt - ook geen pretje. Net zag ik mijn pasgedoopte huisgenoot Bart (wiskunde, nu geen schacht meer) thuiskomen zonder kleren met alleen een plastic pak aan dat verdachte mannen in de herfst van 1992 ook in de Bijlmermeer droegen. Hij had namelijk net een middag door GFT-afval en een mix van koffie, melk, vet en van alles meer mogen rollen, en was daarbij zo smerig geworden dat hij zijn kleren meteen maar weggegooid had.

Maar allez, wij hebben een schacht!

1 opmerking:

Elmer zei

Werd wel even tijd inderdaad! Die ontgroeningsverhalen hoorde ik van Fetsje ook al... Blijkbaar hebben die Belgen bij gebrek aan een nog dommer land ervoor gekozen om hun eigen mensen in de zeik te nemen ipv hun zuiderburen.